.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو چهره ناراضی کابینه دولت نهم در ستاد قالیباف
ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف که مدت هاست فعالیت های خود را آغاز کرده، با دعوت و بهره گیری از دو چهره ی شاخص و ناراضی دولت نهم، فعالیت های خود را وارد دوره تازه ای کرده است...
دو چهره ناراضی کابینه دولت نهم در ستاد قالیباف

ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف که مدت هاست فعالیت های خود را آغاز کرده، با دعوت و بهره گیری از دو چهره ی شاخص و ناراضی دولت نهم، فعالیت های خود را وارد دوره تازه ای کرده است.

ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف که مدت هاست فعالیت های خود را آغاز کرده، با دعوت و بهره گیری از دو چهره ی شاخص و ناراضی دولت نهم، فعالیت های خود را وارد دوره تازه ای کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری «انتخاب»، ستاد انتخاباتی شهردار تهران در تازه ترین اقدام خود از داود دانش جعفري (وزیر سابق اقتصاد و امور دارایی دولت نهم) و فرهاد رهبر (رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی)، دعوت کرده است.

قالیباف از این دو چهره خواسته برنامه های اقتصادی وی را برای اعلام در برنامه های انتخاباتی وی، بنویسند

فرهاد رهبر که در حال حاضر رییس دانشگاه تهران است، دارای مدرک دکترای اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است. وی پیش از آن رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت احمدی نژاد و معاون اقتصادی وزارت اطلاعات در دولت هاشمی رفسنجانی بوده است.وی پیش از انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی توسط محمود احمدی نژاد و تزل دادن این سازمان به یکی از معاونت های نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به این تصمیم از سمت خود استعفا داد.

داوود دانش جعفری نیز ‬مدرک کارشناسی عمران خود را از دانشکدهٔ مهندسی دانشگاه کشمیر هندوستان کسب نمود. وی سپس در سال ۱۳۷۱ ‬در رشته کارشناسی ارشد اقتصاد فارغ‌التحصیل شد. دانش جعفری دکترای خود را سال ۱۳۸۰ ‬از دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی کسب نمود. وی از فرمانده کل قوا به دلیل فعالیت‌های مهندسی مرتبط با رفع محاصره آبادان (عملیات ثامن‌الائمه) نشان فتح اخذ نموده است.

دانش جعفری که وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد بود، در اعتراض به برخی تصمیمات از سمت خود استعفاء داد، وی پس از استعفاء ، شدیدترین انقادات را از سیاست های اقتصادی دولت احمدی نژاد مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری «انتخاب»، ستاد انتخاباتی شهردار تهران همچنین از مظاهری برای حضور در این ستاد دعوت کرده که با مخالفت وی مواجه شده است. مظاهری در پاسخ گفته که در صورت حضور خود در انتخابات، برنامه ی اقتصادی راائه خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.